Doprava a platba
Způsoby dopravy:
DPD:
Jedna z nejrychlejší možností dopravy přímo k rukám adresáta.
Cena s DPH: 149 Kč, celková cena s dobírkou 179Kč s DPH
Osobní odběr:
Objednávku si také můžete vyzvednout na prodejně KMR Fisch v Opavě-Jaktaři na adrese U stodol 1
Způsoby platby:
- V hotovosti nebo platební kartou na prodejně KMR Fisch.
- Dobírkou.
- Platební bránou Comgate.
Více o platebních metodách na bráně Comgate se dozvíte zde(platební karty) a zde(bankovní převody)
kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Vrácení zboží
Zboží u nás můžete vrátit standardně do 14dní bez udání důvodů (platí pro on-line prodej). Dále dle platné legislativy v pozdějších předpisech.
Nejde vrátit produkty u kterých došlo rozbalením/otestováním k znehodnoceni, příkladem se jedná o nástrahy, kdy otevřením dojde k odstranění ochranné atmosféry, případně zboží, kdy došlo při otestování k úbytku (otestování šnůr, …). V takovém případě jsme oprávnění nepřijmout vrácení zboží v zákonné lhůtě, případně jsme oprávněni vrátit částku poníženou o sníženou hodnotu zboží. Pokud si nejste jisti, že produkt je přesně ten co hledáte, tak nás nejprve kontaktujte, s výběrem Vám rádi pomůžeme.
Nikdy neodesílejte vratky bez předchozího potvrzení a zároveň nikdy neodesílejte vratky s dobírkou, takové balíky nebudou přijaty a přepravní společnost Vám je vrátí zpět a to bez náhrady poštovného.
Postup pro vrácení zboží:
1. Přihlašte se do svého účtu
2. Otevřete si historii objednávek
3. Vyberte objednávku obsahující produkty, které chcete vrátit
4. V objednávce zvolte předměty k vrácení a potvrďte výběr.
5. Následně balík řádně zabalte a pošlete zpět na adresu odesílatele (sídlo firmy)
6. Po kontrole vráceného zboží a podepsání dobropisu, který Vám zašleme po obdržení vratky, Vám budou peníze vraceny zpět na bankovní účet nebo jinou formou v závislosti na způsobu úhrady nebo vzájemné dohodě.
V případě, že nemáte uživatelský účet:
1. Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem o úmyslu vrátit zboží
2. Vyplňte formulář, který Vám přišel při potvrzení objednávky a zašlete nám jej e-mailem, poštou nebo vložte do krabice s vratkou
2. Obratem dostanete instrukce jakým způsobem zboží odeslat zpět
3. Balík zabalíte a odešlete na naší adresu
4. Po kontrole vráceného zboží a podepsání dobropisu, který Vám zašleme po obdržení vratky, Vám budou peníze vraceny zpět na bankovní účet nebo jinou formou v závislosti na způsobu úhrady nebo vzájemné dohodě.